Θέματα Ιστορίας και Δραματολογίας Νεοελληνικού Θεάτρου 2010-11
Σελίδα 1 από 1
Θέματα Ιστορίας και Δραματολογίας Νεοελληνικού Θεάτρου 2010-11
Καθηγητής: Αθ. Μπλέσιος
Εξ. Περίοδος: Φεβρουαριου 2011
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Εξ. Περίοδος: Φεβρουαριου 2011
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
1) Ποια είναι τα νέα στοιχεία και αιτήματα για τον αναπροσανατολισμό του ελληνικού θεάτρου κατά το τέλος του 19ου αιώνα και πώς αυτά αξιοποιήθηκαν το επόμενο διάστημα; Ποια είναι η αποτίμηση του αναπροσανατολισμού αυτού;
2) Με ποιόν τρόπο εκφράζεται, λειτουργεί και πώς αποτιμάται, ως προς την εξέλιξη και κατάληξη της πλοκής, το δίπολο φιλαργυρία (τσιγγουνιά)- ασωτία στον Σινάνη του Δ. Βυζάντιου;
3) Τι γνωρίζετε γι ατην παράμετρο "αντίμαχος" καια αυτήν του εμποδίου ή του ανασταλτικού παράγοντα στη δράση του υποκειμένου στην ελληνική δραματουργία του 20ου αιώνα; Να αναφέρετε συγκεκριμένα παραδείγματα.
4) Ποιοι είναι οι εκπρόσωποι του μικροαστισμού στους Κούρδους του Γ. Καμπύση; Τι είδους μικροαστισμό αντιπροσωπεύουν και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του στην περίπτωση του καθενός από τους ήρωες;
5) Ποια είναι τα νεωτεριστικά και ποια τα παραδοσιακά -αστικά στοιχεία της νοοτροπίας και συμπεριφοράς της Μαρίας Μύρτου στη Νέα Γυναίκα της Καλ. Παρρέν;
2) Με ποιόν τρόπο εκφράζεται, λειτουργεί και πώς αποτιμάται, ως προς την εξέλιξη και κατάληξη της πλοκής, το δίπολο φιλαργυρία (τσιγγουνιά)- ασωτία στον Σινάνη του Δ. Βυζάντιου;
3) Τι γνωρίζετε γι ατην παράμετρο "αντίμαχος" καια αυτήν του εμποδίου ή του ανασταλτικού παράγοντα στη δράση του υποκειμένου στην ελληνική δραματουργία του 20ου αιώνα; Να αναφέρετε συγκεκριμένα παραδείγματα.
4) Ποιοι είναι οι εκπρόσωποι του μικροαστισμού στους Κούρδους του Γ. Καμπύση; Τι είδους μικροαστισμό αντιπροσωπεύουν και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του στην περίπτωση του καθενός από τους ήρωες;
5) Ποια είναι τα νεωτεριστικά και ποια τα παραδοσιακά -αστικά στοιχεία της νοοτροπίας και συμπεριφοράς της Μαρίας Μύρτου στη Νέα Γυναίκα της Καλ. Παρρέν;
Από τα πέντε θέματα να γράψετε τα τρία
gyiann- Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2011
Παρόμοια θέματα
» Θέματα Ιστορίας & Δραματολογίας του Νεοελληνικού Θεάτρου | 2009-10
» ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 1 (16ος αι.-1830)
» Όψις (Σκηνογραφία) Αρχαίου Θεάτρου (Ε) Χειμερινό Εξάμηνο 2010-11
» Παλιά θέματα από το philolokal.blogspot.com
» Προσεγγίσεις του Θεάτρου του 20ου αιώνα: Μπέρτολτ Μπρεχτ (Κατεύθυνση Θεατρολογίας)
» ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 1 (16ος αι.-1830)
» Όψις (Σκηνογραφία) Αρχαίου Θεάτρου (Ε) Χειμερινό Εξάμηνο 2010-11
» Παλιά θέματα από το philolokal.blogspot.com
» Προσεγγίσεις του Θεάτρου του 20ου αιώνα: Μπέρτολτ Μπρεχτ (Κατεύθυνση Θεατρολογίας)
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης